وبلاگ شخصی امین زارع

دست نوشته | ارتباط | همکاری | نمونه کار

وبلاگ شخصی امین زارع

دست نوشته | ارتباط | همکاری | نمونه کار

وبلاگ شخصی امین زارع

تو این وبلاگ سعی می‌کتم بیشتر، از خودم و چیزایی که تو ذهنم میگذره بنویسم.و البته این وبلاگ جایی هست که شما می‌تونید مطالب جالب و مفیدی رو مطالعه کنید.ضمنا نمونه‌کارهام رو هم تو این بلاگ قرار میدم و امیدوارم شما هم بعد از دیدن این نمونه کارها، حتما نظرات و انتقاداتتون رو برام بفرستید.

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۴
    گل

معنا و مفهوم

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

چند روزی هست دارم به این موضوع فکر میکنم که آیا عکس باید همیشه معنا و مفهوم خاصی رو برسونه؟ یعنی اگه یه عکس مفهوم خاصی رو منتقل نکنه، عکس نیست؟

به نظر من اینطور نیست.عکس میتونه زیبا باشه، میتونه با معنی و مفهوم باشه، اما لازم نیست همیشه هم زیبا و معنادار باشه.

البته این دیدگاه مال امروزه، شاید فردا عوض بشه. بدون تردید، انسانها مدام در حال تغییر و تحول در طرز فکر خود هستند و منم از این قضیه مستثنا نیستم.


شاید بشه گفت این عکس هم جزء همون عکس های بی‌مفهوم باشه.



کتاب



نظرات (۱)

  • فرزین خاکی
  • بسته‌گی داره، ممکنه یک عکس در ظاهر معنایی در خودش نداشته باشه، اما بشه پیرامونش یه داستانی ساخت یا مثلا برای یک داستان به کارش برد. من خودم این شرایط رو تجربه کردم، مثلا مطلبی رو در وب‌لاگم گذاشتم، بعد از بین عکس‌هام یک عکس مناسب رو براش انتخاب کردم.
    در ضمن هم‌شهری داستان هم تلاش‌های جالبی برای این قضیه کرده که پیش‌نهاد می‌کنم یه تگاه به‌شون بندازی.
    پاسخ:

    کاملا موافقم.به همشهری داستان هم سر زدم.ممنون که معرفی کردید.برام جالب بود.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی