وبلاگ شخصی امین زارع

دست نوشته | ارتباط | همکاری | نمونه کار

وبلاگ شخصی امین زارع

دست نوشته | ارتباط | همکاری | نمونه کار

وبلاگ شخصی امین زارع

تو این وبلاگ سعی می‌کتم بیشتر، از خودم و چیزایی که تو ذهنم میگذره بنویسم.و البته این وبلاگ جایی هست که شما می‌تونید مطالب جالب و مفیدی رو مطالعه کنید.ضمنا نمونه‌کارهام رو هم تو این بلاگ قرار میدم و امیدوارم شما هم بعد از دیدن این نمونه کارها، حتما نظرات و انتقاداتتون رو برام بفرستید.

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۴
    گل

رفیقِ ما رو باش !

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۶ ب.ظ

رفیقی که وقتی میخوایش، نیست; همون بهتر که هیچوقت نباشه.

رفیقی که از راه رفتن با رفیقش خجالت میکشه; همون بهتر که هیچوقت نباشه.

رفیقی که خودشو بالاتر از تو میبینه; همون بهتر که هیچوقت نباشه.

رفیقی که دوست داره دَمپَرِ از ما بهترون باشه; همون بهتر که هیچوقت نباشه.

رفیق، همون بهتر که هیچوقت نیستی.


پانوشت:

1- بعضیا رو باید ولشون کنی.

2- بعضیا رو حتی نباید نگاهشون کنی.

3- بعضیا رو اصلا نباید بهشون فکر کنی.

نظرات (۲)

  • آقا سید ابوالفضل
  • هیچ نرم افزار و اسکریپتی بطور مطلق امن نیست. هر چیزی که شما فکرش رو بکنید قابل هک هست. اصلا وب فضای امنی نیست. ولی اگر نگران هک شدن هستید باید روی نسخه پشتیبان و دیوار آتشین سرویس دهنده حساب باز کنید.
    من خودم از نسخه رایگانش استفاده می کنم چون پول ندارم :دی
    پاسخ:
    حرفتون رو در مورد امنیت وب کاملا قبول دارم. اما در مورد ویبولتین مطمئنم نسخهای رایگان امنیت پایینی دارن، حتی اگه توسط تیم معتبری نال شده باشن. امیدوارم واسه شما مشکلی پیش نیاد
  • مجید فضیلت
  • حالا کی بهت خیانت کرده؟
    پاسخ:
    سلام
    هیشکی والا.. خیانت که چه عرض کنم؟؟؟!!!!!!!
    بعضی آدما رو باید کلا بیخیالشون شی... مهم نیست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی